Beställning
* Vad händer efter att jag lagt en beställning?
Svar: När du lagt din beställning får du ett automatiskt mail som bekräftar att vi har tagit emot din order.
Därefter börjar vi plocka ihop beställningen och skickar ut en bekräftelse när din order är plockad och klar för upphämtning eller leverans, beroende av vilket alternativ du valt i kassan när du la din order. Normalt tar detta flöde 1-2 arbetsdagar från det att du placerat din order, förutsatt att samtliga varor finns på lager.
Har du valt att hämta upp din order hos oss i Annelöv sker följande:
Efter det att du fått mail om att din order är redo att hämtas, återkommer du via mail till oss med förslag på dag då du vill komma och hämta upp dina varor. Vi bekräftar tillbaka och ser till att vara på plats för att lämna ut din order till dig.
Våra öppettider är enligt följande:
Vardagar kl.10-18
Söndagar kl.10-14
OBS - Vi tar inte emot kunder och lämnar ut beställningar utan att föreslagen dag först har bekräftats från vår sida.
Har du valt att få din order skickad till ett ombud nära dig sker följande:
Efter att du fått mail om att din order är redo att skickas, betalar du in den totala kostnaden för din order (produkter + frakt) antingen via Swish eller till Bankgiro. Instruktioner om detta står i mailet du får från oss - betala inte innan du fått detta mail.
Så fort vi ser att din betalning är registrerad bokar vi in leveransen och skickar dig ett spårningsnummer. Detta brukar ta 1-2 arbetsdagar.